onsdag 14 december 2011

3 kartonger till är upp packade.
Jag har dessutom sorterat ut de som ska tillbaka till Kärleken som jag har lånat. Så klart hade jag en massa saker som jag inte vet riktigt vad jag skall göra med. Så min plan var att stoppa de sakerna i en kartong som är min. Men inte då. Jag har satt upp en del och kasta en del så nu är en till kartong tömd. Mycket duktig känner jag mig.
Sen har va fått kontakten i sonens tak fixad av hustomten. Så där sitter en riktig taklampa nu. Det har aldrig haft så det var kanske dags.
Det har som inte blivit av, och han har aldrig vart en sån kille som har velat haft nå särskilda saker. Bara de fungerar är hans teori. Men det är inte så kul att ha en hängande sladd i taket. Men nu är det ordnat.  Så nu slipper mamman det dåliga samvetet.

Min fulla mamma ringde.
Vad hon sa ???
Mamma - Jag har skickat ett julkort till er. Men jag skrev den gamla adressen för jag kan inte den nya. Det borde komma till er för ni har väl eftersändning. För ni har väl flyttat ??
Jag -Ja mamma lilla det har vi.
Mamma - Du tar väl det lugnt med kärleken va. För du har väl ingen än ???
Jag - Nä mamma lilla ingen ny bara min Kärlek sen ett år tillbaka.
Mamma - Va ??
Mamma - Peppen hälsar. (det är mammas hund som hon fick när min Millan fick valpar)
Min mamma har koll hon. Men inte på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar