tisdag 29 november 2011

Trött ? Nä inte jag inte

Nu kommer ett riktigt gnäll inlägg. Så om ni inte har lust att läsa sånt så sluta nu.
Som ni vet skall ju jag flytta.
Det är på grund av många skäl. Det viktigaste är att det blir lite billigare. Samtidigt får jag och lillsonen en nystart. Det kan vi behöva. Så långt allt väl.
Förutom att jag egentligen inte ville det här från början och att jag inte gillade lägenheten. Förutom köket. Men efter lite funderingar och lite mer funderingar så kom jag fram till att det nog är ganska ok ändå. Sen är det inte alls nå fel på lägenheten utan det var jag som var neggo. Så det då.
Nu till den andra delen i den här soppan,
Stora sonen kan inte bo med oss. Av många olika skäl. Men som läget är just nu och med noll engagemang från han sida (han ligger tex och sover fortfarande. Nu är kl 16.22 ) så har han ingenstans att bo från och med lördag.
Vad gör man då?
Jag har sagt till han att han inte kan komma med. Jag har ringt hans assistent på soc. Jag har pratat med psyk vad de anser jag ska göra. Men det händer inte ett dugg.
Så då är frågan vad jag skall göra.
Jag stålsätter mig så att jag skall klara av att INTE låta han komma med. Men hur lätt är det ??
Det återstår alltså att se. Men trött blir jag. Jätte trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar