måndag 14 november 2011

Flytta ska man annars dör man

Så är det då dags för detta att vi skall flytta.
Det är verkligen inget jag gillar.
Alls.
Men det måste göras.
Jag skulle ha tänkt ut en plan när jag var på Ensamheten men det blev inte av. Det blev att umgås i stället. Det var trevligare.
Men nu har planerna börjat ta lite form Jag vet ungefär när saker ska göras och i vilken ordning.
Det har nämligen vart problem när jag har flyttat förut. Antingen har jag packat och gjort allt dagarna innan. Eller så har jag börjat packa månader i förväg och jag gillar inget av det. Så nu är det organisation som gäller.
Det fattas bar lite pengar och en massa flyttkartonger. Sen är det bara att köra.
Men jag behöver inte återställa något här i den här lägenheten. Det är ruskigt skönt.

Nu borde jag sova för det är bara att sätta fart i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar