söndag 23 oktober 2011

Glad i dag

Jag är glad idag.
Det finns många orsaker till det.
En är att jag fick vara med fina Sebbe i Fredag. Pratade  både med Stor sonen och lilla Mamman. Eftersom han är bror till sin bror kan har komma med lite andra råd än vad jag har tänkt på. Det är bra.
Sen övningskörde jag med Lillsonen i går. Vi for ut till min syster för hon har en bättre bil att övningsköra med. Det gick riktigt riktigt bra. Han är så duktig. Efter diverse skutt och massa övning på dragläge och grundgas så var både han och jag nöjd.
Vi fick  middag av min syster. Det är också roligt för vi träffas ju inte så ofta.
Sen fick vår hittekatt komma hem igen. Ägarna blev jätte glada att vi hade tagit hand om henne.
I morgon kan jag nog åka ut till Kärleken ett par dagar. Det är något att bli glad över.
Det bästa av allt är att jag har fått positivt besked ang mina pengar.
Så nu släppte en klump i magen och jag kan andas igen.

Så nu kör vi andra ronden med sonen som skall ha eget boende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar