måndag 3 oktober 2011

En galen värld

Först hade jag ett möte på AF på fredagen. Sen blev jag hämtad av Kärleken från fastlandet med hans båt. Det går inga båtar därifrån på fredagar och inga hem på söndagar. Så då är han så snäll och hämtar mig. Sen är det så trevligt att bli hämtad av han med.
Vi lämnade bara hundarna hemma på Ensamheten sen bar det av till Fredagsöl.(jag slipper det där med öl). Det är en liten tradition de har där ute året runt.Om det är farbart alltså. Men det är det nästan hela tiden. man vill ju inte missa en Fröl.
Sen hem och äta god mat och umgås.
Dottern med väninnor kom ut. Trevlig tjejer.
Det visade sig att de hade vuxit upp där jag bodde som liten.Så Jag visste vilka deras mödrar va. Lite smålustigt faktiskt.
Lördagen tog vi en sväng i skogen. På kvällen for vi till Storön och gick på pubkväll.
Vi hämtade upp några goda vänner som kom med. Synnerligen trevligt.
Resultatet blev att vi tog en slödag hela söndagen. Men det gör inget

Idag var jag på Sophiahemmet. (fint ska det va) på Svettkliniken.
Jag har länge haft problem med att jag är så varm och svettas. Helst vid stress !!
Och jaa då. En till sjukdom har jag. En som drabbar ca 2-3% av befolkningen.
Jag kan helt enkelt inte reglera min temperatur.
Så det kommer att bli sprutor under armarna!!!!! ansiktet och div andra ställen för att förlama svettgångarna.
Jubel och klang.
Det är tur att jag har så fina killar och en underbar Kärlek. Annars vet jag inte hur jag hade fixat det här.
Just nu skrattar jag bara åt det. Det går inte att göra nå annat.

"Att ta medicin är inte roligt
men att ha roligt är bra medicin."
Japanskt ordspråk

1 kommentar:

  1. Fin blogg!

    Har en tävling på min blogg där du kan bli veckans blogg! Kolla gärna in och anmäl dig! :)
    Kram!

    SvaraRadera