torsdag 29 september 2011

Att rycka undan mattan för någon som inte har något att stå på under är jäkligt elakt.
Så känns det för mig just nu.
Jag vet att jag gnäller en del just nu men det är så.

Jag va tvungen att ta en nödtablett i dag. Jag ser det så för de använder jag bara när det är riktig nöd. Det är samma tabletter jag använde förut som jag vande mig av med. Starka saker.
Men är det nöd så är det. jag gör det jag måste för att överleva helt enkelt.

Jag tog en sväng i skogen i dag med. Tänkte väl att det skulle rensa tankarna. Jag har hört att man ska göra sånt när man mår dåligt. Vara nära naturen och allt det där. Det stämmer säker på alla sätt. Men inte på mig. Jag blir bara stressad. Jag vet inte vad det är men när jag mår så här dåligt så vill jag bara hem. Allt är otäckt där ute och jag vill hem till min trygghet. Jag kan inte njuta av allt det fina. Jag kan inte ens stanna mina egna tankar. Jag måste bara hem.
Hur förklara men det för vanligt folk?

Jag ska ut till Kärleken i morgon. Hoppas jag. Där är det frid.

1 kommentar:

  1. Hej Annica

    Jag tycker att du gör alldeles rätt att du tar din nödtablett när det känns som allra värst. Bara för att uthärda... Orka kämpa vidare...

    Kram på dig "Medsyster" ♥

    SvaraRadera