söndag 12 juni 2011

Badpremiär

Jag har äntligen hitta en man som gillar att bada lika mycket som mig. Lillsonen badade med.
Så vi har tagit premiär doppet redan. 14g. Helt ok för det var så otroligt varmt den dagen. Jag hade sagt redan innan att bara jag får komma ut till ön så ska jag bada. För de senaste dagarna i stan va olidligt varma.
Så sagt och gjort så plaskade vi när vi kom ut i fredags. Och det var riktigt skönt. Jag har inga problem med kyla. Däremot är det rent plågsamt när det är för varmt.
Det har ju vart rätt varmt på ön de senaste dagarna. Men det är helt ok där. För det är ju så nära till vatten.

Nu är vi hemma bara över natten för lite skoluppgifts inlämningar och tandläkarbesök.
Sen åker vi ut igen.
För just nu har jag inget här att göra känns det som. Allt är lugnt ( eller iaf så lugnt det går i den här familjen) och stor sonen får klara sig själv.
Jag kanske tänker fel men jag orkar inte hur mycket som helst. Jag har gjort mitt känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar