tisdag 5 april 2011

Nu får det va nog

Jag är så trött på den här förkylningen. Jag har vart rejält förkyld sen veckan innan jag åkte norr över. Inte ok längre.
All hostmedicin är slut. All nässpray är slut. Alla extra vitaminer är slut. Och inte fan hjälper det.
Det kan va som en klok man sa att det kanske blir så om det är en massa jobbiga saker runt en.
För att det är jobbigt i mentalen är det svårt att bli frisk.
Säker är det så. Men lite svårt att göra något åt bara. Sen är det ju så att bara bli lite bekräftad och att någon faktiskt bryr sig om en gör ju att det blir lite lättare. Inte för att det gör vardagen lättare.(den är inte jätte svår nu heller) Men ibland är det skönt att bli lite bort klemad och omhändertagen.
Idag har jag några "måsten". Men de är snabbt avklarade. Sen är det sängen och tvn som gäller. det blir nog pizza till middag. Om inte killarna kommer på nå bättre att laga.

*host*

2 kommentarer:

  1. Älskar dig. Krya på dig <3

    SvaraRadera
  2. Tack min underbara älskade.<3

    SvaraRadera