måndag 28 mars 2011

Trots allt och 600 inlägg

Nu gör jag mitt 600 inlägg. Märkligt.
Men det kommer nog bli 600 till. Då blir det fira av.
Kanske ska samla ihop några av mina fina läsare då?

Idag har det faktiskt vart en bra dag.
Jag var ute hos lilla Sebastian i morse och lekte med han en stund. För det glappade lite med deras tider.
Och jisses vilken upplevelse det är att få vara med han själv. Utan att han är ledsen. Och allt är bara kul och lek och mat och en massa snor. Som det ska vara när man passar en liten kille.
Från att han har skrikigt rakt ut bara av att vara i närheten av mig till att vinka när mamma går är riktigt riktigt roligt att få vara med om.

Sen åkte jag till stan och hämtade ut min mobil som har vart på lagning.
Efter det åkte jag till mitt sista möte på psyk.
Det va både sorgligt och märkligt.
För jag som inte gillade det alls från början, tyckte det var trist att ta avsked av alla.
En av tjejerna mådde riktigt dåligt idag med. Det var inte så roligt att avsluta så.

Sen är min energi över så jag måste hem och sova .
Som tur var så lagade killarna både mat och diskade. Så jag har det ganska bra.
Mitt i allt elände så finns det stunder som gör att jag orkar ett tag till.

Sen får jag ju träffa Kärleken i morgon med. Det ska bli hur trevligt som helst.

Nu är det kväll snart och jag ska bara titta på massa dåliga program på tv.
Men idag är det en bra dag. Trots allt.

*gone*

2 kommentarer:

  1. Längtar sen i torsdags. Nu är det nära. Älskar dig.

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det nära. Tur att jag får träffas dig nu. Det behövs.
    Jag älskar dig

    SvaraRadera