torsdag 31 mars 2011

Störd

När jag inte har hört av mig på ett par dagar så kan ni vara säkra på att jag är med Kärleken. Det är som inge kul att skriva då. Det blir rätt enkel riktat och lite puttinuttigt. Inget att höra för er andra alltså. Men jag återkommer förr eller senare alltid.
Nu har jag ett par dagar framför mig med en massa fix här hemma. Jag får ju in inneboende i helgen. Så det blir till att rodat runt lite med rummen och så. Så killarna får det större rummet tillsammans ett tag.
Men så klart ska ju inget vara enkelt.
Det har vart inbrott i våran källare. Så jag kommer inte in. För Familjebostäder har bytt lås.
Jag måste in där för att hämta en mindre säng och lite annat skit. Och ställa ner lite saker här uppifrån så det blir lite mera plats.
Men det ska jag lösa idag.
Nu kör vi

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar