tisdag 15 mars 2011

Älskade unge

Man kan må dåligt och allt det där. Men när det kommer till ens barn. Då vill man bara göra allt för att de inte ska behöva känna likadant.
Om man som mig sitter i den situationen att man till en viss del har orsakat barnet en del av smärtan., blir det dubbelt så jobbigt.
Ett av mina barn mår inte så bra. Till och med så jobbigt att han inte ville leva. Till och med så att han har skaffat verktyg för att kunna genomföra det.
Det känns så där att som mamma höra det.
Det känns helt overkligt.
Det gör så satans ont att veta att han går runt och mår så.

Men förhoppnings vis håller en förändring på att ske.
För nu har vi fått hjälp.
De som kan och vet hur man gör har förstått att han behöver stöd i livet.
Sjukskriven + Medicin + Prata = Må bättre ( förhoppningsvis)

Japp... där försvann min tid till att tillfriskna igen.
Men det kanske ska vara så.

*gone*

3 kommentarer:

  1. Här vill jag ju skriva en massa bra och tröstande saker. Men det går ju inte, det finns inga bra ord (jag hittar i alla fall inga).
    Bra att det finns folk som förstår i alla fall, så att de kan hjälpa!
    Skickar massor och stora högar med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du =)
    Ja va ska man säga ???

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!
    tittade in här som jag inte gjort på ett tag nu..

    Blir så ledsen när jag läser detta..jag vet ju vilken smärta du känner. Eftersom min son mådde så för några år sen.. Sänder dig mina tankar och ber att "vinden vänder" och det blir en bra vår och sommar.. Stor kram, Yvonne

    SvaraRadera