söndag 20 februari 2011

Syskonkärlek

Jag hade alla mina syskon och alla mina barn, och lilla barnbarnet, och fina äkta makar, och Kärleken här igår.
Det är helt magsikt.
På många sätt.
Att få ha alla mina syskon samlade är jätte roligt. För vi har rätt roligt ihop.
Att Kärleken ville komma och träffa alla är stort. Att han vågar och vill är jag så tacksam för.
Och dessutom mitt i allt detta få ha lilla barnbarnet här är helt galet roligt.
Det finns inget bäst eller mindre bäst i det hela. Allt är så vansinnigt roligt.

Idag har det mest gått i slowmotion. Men det ska ju vara så ibland med.

Systern och mannen gick upp kl 5 och drog iväg norr över. Det gick bra för de så klart. de kom hem vid 16 tiden. Bra gjort.
Nu har jag tvingat ner killarna och handla mat så jag får väl göra den då.

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar