onsdag 23 februari 2011

Stressad

Nu börjar den där förbannade stressen komma tillbaka.
Jag märker det genom att jag sover mer än vanligt. Eller jag blir helt enkelt så trött.
Vad det är som får igång det ?

För att jag inte vet vad som kommer att hända framöver med min sjukersättning osv.
Vad händer med mina pengar?
Vad får jag för inkomst överhuvudtaget ?
Vad kommer jag att behöva göra ?
Vad ska jag göra ?
Vem ska göra vad när?
Ja många frågor finns det men inga svar. Och då blir jag så stressad.
Det resulterar i att jag blir trött. Så in i själen trött.
Vi ska ju upp till norr nu på Sportlovet och det är skit kul.
Jag ska få med mina favvo killar. Eller iaf tre av de.
Den förlorade sonen kommer med och det är så roligt. Men jag vet inte hur jag ska orka. Jag vet inte hur jag ska kunna vara närvarande. Jag vet inte mycket just nu.

Jag ska nog sova en stund.
För i morgon är det full rulle för lilla Sebastian kommer hit för mamma Malin ska till tandläkaren. Så han och jag ska lajja då. Det ska bli riktigt roligt.

Ska nog sova lite till.

*snark*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar