onsdag 6 oktober 2010

Lycka

Jag har inga miljoner på banken.
Jag äger inga fina bilar.
Jag kan inte ösa pengar på mina barn.
Men jag är jäkligt lycklig,

Jag vaknar varje morgon och känner hur lycklig jag är. Över att jag har världens finaste barn. Över att jag har världens finaste barnbarn . Som har världens bästa mamma. Och pappa så klart men det är ju mitt barn.
Jag är också så tacksam för att jag överhuvudtaget lever och får vara med om allt det här.
För hur dålig jag än är på att vara närvarande med mina barn. Så njuter jag varenda stund.
Jag kanske har lärt mig att leva i nuet?
Jag kanske är på väg att bli en glad typ igen?
Som orkar vare en bra människa.Min första son med mitt barnbarn. Kan man annat än att vara stolt över de?

Jag har börjat fundera på vad jag vill göra med mitt fortsatta liv. För jag har ju en del kvar att göra.
Och jag ska jobba med de som har haft det svårt. Så är det bara, Det är vad jag är bra på. Det är vad jag kan. Det är vad jag alltid har velat. Så varför ska jag då inte göra det?
Just det. Det finns ingen anledning att inte göra det.
Så nu ska jag bara se vilken väg jag ska gå sen är det dags att börja gå.
Kul som fan..

*gone*

1 kommentar:

  1. Klart man ska vara stolt över sina barn! Det var lite temat i min blogg också idag :)
    Låter som det är fler än jag som är på rätt väg!
    Go girl!

    SvaraRadera