måndag 11 oktober 2010

Jag har verkligen haft en kanon helg.
Massa god mat, trevligt umgänge och så klart alkohol. Men för mig blev det i rätt bra mängd.

Jag dansade till och med. Det tillhör verkligen inte vanligheterna. Men Micke hetsade en kompis till han. Mange till att ta tag i det. Så vi dansade. Men det va kul som fan. Så jag har fortfarande träningsvärk i höfterna. Hur lät det där ???

Jag satt och kollade på aftonbladets nät tidning. Där stod en artikel om en ung kille som skrev på Flashback om att han skulle ta livet av sig och filma det i realtid och lägga ut. Jag rös i hela kroppen av äckel. Fy va vi gör med folk om kring oss. Jag visade det för Fyran. Det tog ca 5 min sen hade han både bilderna och namnet på killen.
Det är fan helt galet.
Äckligt.
Men så mycket på riktigt det går.
Så jag har just tittat igenom 450 bilder där man från början ser en kille som går fram till en kabel. Smörjer in sig med olja runt halsen. Lägger kabeln runt halsen och sakta sjunker ned på knä och inom 5 min är han död.
Detta hände i dag. Mitt å dagen i en liten stad. Någonstans i Sverige.
Nu kl 20 samlas folk utanför hans lägenhet och tänder ett ljus.
Allt den här infon kommer från nätet. Hans mamma har redan gått in och kommenterat saker.
Va fan jag tycker att jag är onormal ibland. Men det här liknar fan inget jag har hört förut.

Nu ska jag tänka lite.

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar