lördag 2 oktober 2010

Fredag kväll.
Fyran har föreslagit att vi ska äta något gott på fredagar. Så även i kväll.
Vi grillade och gjorde en god Cesarsallad. Mycket gott.
Systerdotter med vän åt hemma också. Det va trevligt. Sen drog de iväg.

Fan jag låter som min egen faster !!
Trevligt och trevligt.
Men faktum är att det är det. Och jag gillar att sitta hemma ibland och bara vara medans killarna far runt.
Pratat med bästa vännen. Pratar med syster. Pratat med mamma!!!
Hon kommer tydligen hit och stannar ett par dagar. För min morfar håller på att dö. Och inte fan kan jag säga att nä du får inte bo här kärring jävel. Utan jag säger. Ja fan kom hit du. För jag är inte lika dålig som hon är.
Barnen jublade. Fyran frågade: När kommer mormor ???

Men det är ändå mormor. Sk nog tvinga henne att träffa lilla Sebastian.
De kan bli skoj.
Men.... om morfar finns. Betyder det att det är fem generationer som lever. Det ska fotas!!!

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar