måndag 13 september 2010

Så kom då den här dagen. Gick och försvann.

En ny dag i morgon och det är härligt.
Jag har inget att göra och kommer inte göra det heller.
Förmodligen får jag väl nå jävla spel och börjar städa eller nått.
Men bara jag får göra det om och när jag vill.
Som ett tjurigt litet barn. Jag vet.

Idag när jag inte har gjort nått har jag fyllt dagen men att först gå upp med killarna. Fixa lite kaffe och skicka iväg de. Sen ut med djuren. Sova sig lite. Sen långpromenad med djuren. Sen handla lite mat. Sitta sig lite. Sen dök en man från bostadsbolaget upp. De gör en inventering hur lägenheterna ser ut. För att sen erbjuda en om man vill ha renoverat. Sen laga mat med Bilbo och diskutera politik!
Sen inte till stan och fika med en ny förmåga. Inget att ha för mig men han blev kär. Det är ju smickrande. Men va fan säger man när det inte klickar för mig??
Nå ja det löser sig nog kemiskt.
Sen hem och ut med djuren igen. Sen krachlanda i soffan och Die Hard.

En helt vanlig dag i Lustigafamiljen

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar