måndag 27 september 2010

Ja jäklar jag säger och det.

Vilken helg!

Igen!

Jag har ju träffat en man. Vilket det så klart visar sig när han vågade erkänna att han hade ju en relation. Jag kan inte ens säga att jag blev särskilt förvånad. Han bevisade bara igen att män är kräk.
Nå väl. Hans donna eller hennes dotter eller dennes kompis ringer till mig på nätterna. Det började med att de bara la på. Men nu har det eskalerat till direkta hot. I helgen när vi satt här hemma så ringde människa. Och fyran tog luren Och han sa väl att de skulle sluta ring. Och ville de något kunde de ju komma hit i stället. Det gillades inte alls. Så nu hotar de både mig och han. Där går ju iaf gränsen för mig. Så jag ska ta mig till Polisen i morgon och göra en anmälan. För när de säger att de ska komma hit och sätta en kniv i mig och han få det fan va nog.

Hur lågt kan en människa gå i sin iver att försöka få tillbaka en man?
Patetiskt.
I fredags va jag hos en vän som ringde efter hjälp. Det händer inte ofta alls. Så jag åkte in. Och fy och helvete och fan va en människa kan supa ner sig.
Det va en stor stor blodfläck mitt på golvet. Vart det kom ifrån vet jag inte.
Jag tvingade han att sova sen städade jag undan lite sen åkte jag därifrån.


Idag hörde han av sig och berättade att han va nykter och kämpar på. Blodet kom från en vän. Som hade spytt.

Va fan är det för folk jag känner???
Inte konstigt att man blir deprimerad.

Men just nu kan inget få ner mig. För jag ska hänga med Sebastian i morgon. Mamma Malin ska gå en kurs och vill ha med mig som barnvakt. Så klart kommer farmor Annica.

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar