onsdag 18 augusti 2010

Varför jag inte skriver?
Jag vet inte vad jag ska skriva ju.
Jo förresten. Jag har ont. Som fan. I kroppen.
Men det kanske inte va så intressant.

Då kan jag berätta att den förlorade sonen har vart här. Två gånger.
Senast idag och åt kräftor med oss. Det va riktigt trevligt.
Det känns lite overkligt. Och jag kan inte vara helt närvarande. Men det brukar jag ha svårt med när det blir lite känsligt.

Vissa stunder är jag riktigt glad. Jag känner mig pigg och full av energi. Jag vill inget annat än att gå ut i livet och bara vara.
När det i nästa sekund känns helt natt svart. Och jag blir så vansinnigt rädd att falla igenom och må så där avgrunds dåligt igen.

Så vad gör jag då?
Inget.
Det händer det som är meningen.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas vi håller oss kvar i kanten så vi slipper ses på botten...
    Önskar jag hade en jävla massa energi att skicka men det är lite dåligt här på den fronten. Tar mig i kragen och skickar lite i allfall.
    *skickar positiva vibbar*

    SvaraRadera