söndag 22 augusti 2010

Ja jäklar vad det händer saker.
Den här sommaren har vart helt magisk.
Först var jag på Väddö hos mina fd fosterföräldrar. Bara det är ju värt att stanna upp och reflektera över. Men inte jag. Jag fortsätter upp till Kalix till Norrlandsfamiljen. Sen hem och blir uppringd av en av de tjejer jag bodde med när jag jag i gymnasiet. Hon frågade om jag ville komma på bröllop. För hon och den man hon har levt med de senaste 28 åren skulle gifta sig. Så klart va jag där. På vägen dit så träffar jag på en gammal kompis från partytiden på slutet på 80 talet. Så hon och jag pratade i telefon i 4 timmar.
Så jag har verkligen mycket att smälta. Mycket att ta in. Många människor har visat att de saknar mig och faktiskt gillar mig fortfarande.
Och så mitt i allt åkte jag raggarbil i går. Sittandes ut genom en ruta. Ja jäklar va det kan svänga i livet.

2 kommentarer:

  1. Du ser Annica, allt har en mening! Du är värd massor! Självklart har du massor av gamla vänner som älskar dig! Mitt i detta kan jag berätta att i söndags när jag o min son var hos Petra o dotter o fikade så tog hon fram foto album.. Album från 70 talet..o DU var med på en hel del! Såå kul att kolla på dessa foton! Petra har under ALLA dessa är ALDRIG tagit fram dessa! Mening..ja allt har en mening.. Jag sa att Du skulle säkert skulle tycka att det var kul att se dessa.. Visst?

    Du är bäst..o du vårt glas vin..japp men det kommer en höst snart och då ses vi! Take care.

    Kram kram
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Tack söta söta du.
    Ja det vore verkligen jätte jätte kul.
    Vi kan väl planera det lite så man har nått att se framemot?
    Kram

    SvaraRadera