måndag 28 juni 2010

Ja vad säger man

Jag hade fått något paket på posten. Eller ICA.
Jag hade ingen aning om vad det va. Men passade på att hämta ut det när jag ändå gick och handlade.
Döm om min förvåning när det låg en T-shirt i paketet.
Det var ifrån
Och det var inte vilken T-shirt som helst utan en Omni-Shade.
En tröja som skyddar mot de skadliga solstrålarna.
Och det fick jag.

Men säg den lycka som är lång?

Eftersom det var kanon väder ute så har jag setat på min balkong mest hela dagen.
Och eftersom våran katt är en liten nyfiken sak så hade jag han där ute nästan hela tiden. Rätt var det va så hoppar han upp på bordet. Vidare till en blomma som står på bordet. Skjuter ofrån för att komma ännu högre upp. Och krukan välter.
Men all jord.
Över min dator.

Jag försökte damsuga den. Men det va ju kört. Det rök tangenter från den in i damsugaren.


Så om det finns någon därute med för många datorer som ni vill bli av med. Så är det bara att komma förbi här hemma.

2 kommentarer: