tisdag 15 juni 2010

ja ha

Det är jätte kul att det tittar in så många nya läsare här.

Om du läser vidare är det helt ok att skriva något.

Här kommer du inte att få läsa vad jag har på mig i dag.
Inte heller om vilka trendiga ställen jag har vart på.Eller någon intelligent samhällsdebatt..
Men däremot kommer du att få hänga med i min vardag. Bestående av ett evigt kämpande för att bli lite mindre deprimerad. Min kamp för att få träffa min snart 18årig son.
Mina älskade killar som lever hemma hos mig. Du kommer även att få läsa om mina hundar.
Jag skriver inte bara om elände. Det skulle bli för trist.
Men det jag skriver är 100 % ärligt.

2 kommentarer:

  1. Ok då gör jag det

    SvaraRadera
  2. Hade vägarna förbi och lämnar en liten hälsning.
    Hoppas du får en bra sommar.. =)

    SvaraRadera