måndag 21 juni 2010

Det är skit kul med en massa nya läsare.
Välkomna hit. Läs på och begrunda en människas öde.
Det som slår mig när jag själv slö surfar runt på andra bloggar är va själlösa de flesta är.
Ursäkta mig men det finns alldeles för många unga, dumma, mode intresserade, rakhåriga tonårs tjejer. Som tror och hoppas att just deras blogg ska bli nästa stora som man följer.
För vem VEM kan vara intresserad av att någon skriver vad de har handlat i den lokala klädbutiken eller någon stor klädkedja ?
Eller att de ska gå ner till föräldrarna och äta grekisk sallad?
Nä ursäkta mig. Men det är inget för mig.

Jag kanske inte skriver mef mera innehåll men jag kan fan inte anklagas för att vara ytlig.

Och nu är det dessutom synd om mig.
Jag är sjuk...IGEN

Och så har jag vart på rättegång. Tragisk historia. Stackars unga pojkar. Vad fan händer med våra unga killar?
26 år. Bor på ett kontrakts boende. Tar med sig två vänner. Går hem till en lirare. Slår ner honom för några subutex(substitut för heroin) och två mobiltelefoner ?????
Och inte bara slår ner. De är tre stycken som slår, sparkar och när han tillslut hamnar på golvet knivskär de honom så att han kommer att bli delvis invalid för resten av sitt liv.
Är det verkligen värt att få ha rätten att gå på droger?
Jag vet inte.

1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt att du läser min blogg! Har nu snabbkollat lite i din och har såklart satt den bland mina favoriter :). När jag har tid ska jag läsa ordentligt, just idag är det ont om tid. Jobbnatt på G och man måste ju hinna äta och promenera hundar och allt vad det är :)
    Ha det gott så länge,

    SvaraRadera