söndag 23 maj 2010

Nu är jag hemma igen. Efter att ha tillbringat ett par dagar med Nettan på landet.
Hur skönt som helst. Men jag blir lite stressad av att inte vara hemma. Jag vet att killarna klarar sig själva men, det är väl jag som ställer kravet på mig själv att finnas där för de.

Kul att komma hem till de i alla fall.
Birro sa att han hade velar komma ner. Om bilen hade funkat.
Den saken för övrigt fixade jag själv.
Bil säljar gubben sa ju hur vi kunde göra. Så klart tror man ju att man inte fixar det. Men vi sa fan vi provar i morse. Och sagt och gjort.
Vi svor och pillade lite på nån sak som ingen av oss visste vad det va. Men det funkade att lägga i växlar. Så vi packade ihop och åkte hem.
Helt utan bekymmer.

Nu har jag vart hemma ett par timmar och tittat på den underbart söta lilla katten.
Han är helt galet söt. Men så rädd för hundarna.
Det går nog över. Det blir bättre i alla fall.

Nu ska jag goa ner mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar