onsdag 26 maj 2010

Idag skiner solen.
Det gör livet lite lättare att leva.

Och idag är det bara för det lättare att andas.

Jag och Birro har vart på samtal.
Det gick riktigt bra.
Som tur är så fick vi träffa den tjejen som jag går och pratar med. Hon jobbar med ungdomar oxå.
Det va bra.
Så vi ska dit igen i Juni.
Det är aldrig fel att prata med utomstående och hur man har det och om ens tankar är normala och ok. Och Birro tyckte det va ok med. Så då kör vi.

Som tur i mitt i det hela så frågade jag om han far måste bli informerad och att vi går och pratar. eftersom vi har delad vårdnad. Och i princip måste han det. MEN eftersom Birro är en sån mogen och klok unge kunde han avgöra själv om han ville att pappa skulle ha reda på det.
Och så klart ville han inte det.
Nu ska jag hämta han med min bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar