lördag 1 maj 2010

För att jag kan

Idag är verkligen en ny dag.
En ny start på den här delen av livet.

Och fan va bra det ska bli.

Jag tänker inte skriva vad exakt som har hänt. Det är som oväsentligt. De som vet är de som vet. För alla andra är det bara att hänga med och ta del av min resa.
Det finns i alla fall hopp om livet. Jag ska eller tänker inte fastna i gamla skit saker som håller mig nere. Det är dags att vara snäll och bra mot mig själv.

B har blivit allergisk. Han har aldrig vart det förut. Storebror Z har ju vart det ett tag så det va ingen direkt nyhet. Men så klart blir man ju alldeles skärrad när han ser ut som en prickigkorv i ansiktet. Så det va bara att trava ner till ICA. En av fördelarna med att det har börjat säljas medicin i affärer.De hade nån form av allergi tabletter. Så han proppade i sig. Men det verkar segt att ge sig så jag ringde sjukvårdsupplysningen. De sa att jag skulle ringa jourvårdcentralen. De tyckte vi skulle vänta lite innan medicinen börjar verka. Så vi får väl se hur han mår om ett tag.
Nu ska vi äta soppa. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar