söndag 11 april 2010

Jaha. Så var en helgen över.
Och det påsklovet.
Jag tror att B har haft det bra. I morgon är det skola som vanligt igen.
Även fast jag kan sova hur länge och mycket jag vill så gör jag inte det. Jag kanske borde sova mer ?
Men i alla fall. På vardagar ställer jag klockan och vaknar så jag kan väcka B. Så jag vet att han vaknar. Helt präktig är jag inte för jag ringer in till hans rum från mig. Slött ?
Ja kanske men det är mitt sätt.
Sen brukar jag inte kunna somna om. Det är ju bra på ett sätt. Men det tar på psyket att inte kunna sova till jag vaknar. För jag behöver verkligen det.
Men. Det är väl bara att tugga i sig. Det är väl nått jag måste leva med eftersom han bor här.

Livet går framåt. Det är lite roligare och lite lättare. Och jag passar på att njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar