tisdag 13 april 2010

Jag har världens bästa barn.
Just nu har jag skickat iväg de ner till centrum med hundarna.
Och en Beauty works lean machineDen har legat och skräpat länge hemma hos mig. Så jag och max satte ut en annons på Blocket.
Härom dagen svarade en Will att han hade hittat en 500hundring i ett CD fodral hemma och undrade om han fick komma och köpa den. Ja visst sa jag så klart. Och nu på eftermiddagen SMSade han mig och frågade om jag kunde komma och möta han vid bussen. Aaara sa jag och skickade iväg killarna.
Jag skrev det till "Will", att mina söner kommer och de har med sig tre små hundar.
Få se hur de går.
Jag skrattade så jag kiknade när jag läste infot Max hade skrivit i annonsen. Det va taget direkt ur instruktionsboken. Det stod :"The Lean Machine är specialdesignad för att göra dina muskler välformade, starka och fasta.
Medans du kan slappna av och luta dig tillbaka stimuleras dina muskler till att dra ihop sig med hjälp av elektroniska impulser.

Den här sorten av muskelstimulator kan användas till flera olika ändamål, som till exempel återbygga en skadad muskel, mildra muskelspänningar samt strama åt och göra vissa muskelpartier såsom mage, bak, lår samt armar fastare."

Ellerhur???
Killarna har använt den på sig själva och kollat vem som har kunnat skruva upp styrkan till det högsta. Det är det enda det går att använda den till.
B undrade om den här snubben visste vad han gjorde. Skulle inte tro det.
Men va fan. En sak mindre hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar