måndag 12 april 2010

Gröt i huvudet

Jag har kommit på att jag har gröt i huvudet.
Jag kan inte tänka helt klart.
Jag kan inte tänka på viktiga saker. Det kommer lixom inte ut några vettiga saker.
Tydligen finns det en förklaring med det. Men det känns rätt skumt.
Jag känner mig inte helt med. jag lyssnar och är. Men inte någon direkt en tillgång i den intellektuella världen. Vefan om jag någonsin har vart det iof. Men från min mun kommer det då fan inga smarta saker just nu.

Jag tog med Gibson och gick och mötte Nettan. För vi skulle ut och gå idag. Jag hade pratat med Ingela innan för hon skulle klippa mig. Och eftersom Ingelas hund inte är kastrerad så jag kunde inte ta med tjejerna. För de löper ju. Och det skulle inte bli bra.
Sagt och gjort. Vi gick till Ingela i det fina vädret och jag blev klippt.

Nu ligger jag mest i soffan och mår illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar