torsdag 15 april 2010

Familjen i från helvetet har kommit fram från sitt vinter ide.
Enligt mig kan de stanna där.
De kommer till min baksida där det finns en liten klätterställning och sandlåda.(som grannarnas katter skiter i) där deras barn leker. De bedriver någon form av dagmamma light.
Det är ju jätte bra att barnen får komma ut och leka på dagarna. Absolut. Men den där kärringgen som är med som har en falsett röst.... henne kan man väl avliva.

Jag hade mitt sovrum med fönstret år det hållet för ett par år sen. Men det gick fan inte. Jag var tvungen att byta tillbaka till mitt gamla rum. För falsett tanten förstörde hela dagen för mig genom att redan på morgonen stå och gala som nån gammal kastreras tupp eller nått på baksidan. Precis nedanför mitt fönster.
Det kan förstöra humöret för den mest tålmodiga människa.
Och som sagt. Nu är det vår så nu är det tillbaka.
Jag ska nog gå ut och lägga gift eller nått som smäller där i natt.
Men frågan är om de märker det där med giftet. För om man ska gå på hur hon låter så måste hon käka gift till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar