måndag 19 april 2010

Bra dag.
Jag och djuren mötte upp Nettan och tog en lång promenad igen.
Bla bla ja det är varmt ute.

Fan ska man behöva upplysa folk om att solen skiner. Det är väll rätt uppenbart för alla som har tittat ut idag.

Just nu är jag inne i ett stim där jag funderar på vad jag ska bli när jag blir stor.
Det kanske är en fråga de flesta ställer sig. Men för mig är det en rätt viktig grej.
Jag har ju i alla fall en jäkla massa år kvar att jobba. Och jag tänker inte slösa bort de på att göra nått jag inte trivs med. Så är det bara.
Så klart tänker jag på all de jobb jag har haft hitentills i livet. Och fan vilka roliga människor jag har träffat på under tiden. Och hur många människor det faktiskt är kvar där ute att träffa.
Det gäller bara att komma på vad jag ska göra med min tid i arbetslivet som är kvar.
Jag har ju lite tid kvar att fundera på det.

Sen slår det mig att jag kanske inte kommer att kunna göra det. Jag kanske måste anpassa mig till ett lite långsammare tempo i livet. För resten av livet.
Det känns både stort och märkligt.
Men det blir nog bra vilket som.
Jag har ju mina älskade ungar.
Och Sebastian.

Förresten. Min tumme hoppar ur led. Det är skit tråkigt.
Och ont som fan gör det.
Jag måste nog kolla upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar