tisdag 9 mars 2010

Tisdag

Jag har inte ens börjat att packa. Det är ingen idè. För jag kommer bara virra till det och glömma hälften. Så jag gör det i morgon.
Jag pratade med syster i Kalix idag. Då sa hon att hennes dotter som spelar bandy. Ska åka ner till Uppsala nästa helg. Så att jag och hon kan åka med. I bussen ner alltså. Med laget. Det är bara det att hon är i Skellefteå på kurs. Så då skulle vi hämta upp henne. Inga problem det heller. Nu kommer det rolig. Jag skulle ha med mig Tilda med. Och min packning och hundarna. Inga problem.. jag fixar.
Nä då jag åker mer än gärna med de allihopa. Det är ju bara kul ju.
Jag har tex inte ens blivit nervös för i morgon. Finns som ingen anledning. Det ordnar sig.
Sen kommer vi till det absolut viktigaste som hon sa. Malin är med och spelar SM final i bandy.
Och de spelar finalen på samma arena som själva stora herr finalen går på. Alltså Studenternas i Uppsala.
Klart som fan vi måste ta oss ner.
Det är ju galet stort. Hade jag ett barn som va med och spelade SM final skulle jag ta mig ner.
Så..jag tar Tilda, Hundar och va fan som helst. Och dessutom ler jag hela tiden. Bara vi åker.

Så om ni inte har nått annat för er den 20/3 vid 9. Så åk till Uppsala och titta på tjejerna
För det ska jag.
/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar