onsdag 31 mars 2010

Städa städa

Men jösses vad jag har vart duktig idag.
Det började redan i morse då jag låg i sängen och planerade min dag.
Fick nått tuppjuck eller nått. Men jag bestämde mig för att städa. Eller det började med att jag ville putsa fönsterna. Så sagt och gjort. Fram med städ prylar. Och när fönsterna ska putsat så går det ju inte att bara göra det. För då ser ju gardinerna så solkiga ut. Så de åkte ner. Och in i tvätten. Så fortsatte det. Och mitt i allt hade jag en lammstek att ta hand om. Men oj va vi var glada för det när det va klart. För det är bra gott med Lamm. Rätt långt ifrån rawfood dock. Men jag ska ta igen det i morgon. Få se vad det blir för kul då.
Sen gick jag iväg till Farsta med och mötte B. Vi fixade gym kort till han. Han och ett gäng kopisar har ju börjat träna. Och sämre kvälls aktiviteter kan de ju ha för sig. Så klart sponsrade jag det. Mitt i allt kom det två plantor som jag har beställt. Två änglatrumpeter. Så jag va tvungen att gå ner och köpa jord. För i min kast iver förut så rök allt sånt. SÅ nu har jag två nya sånna med.Så nu sitter jag här i ett hem som luktar gott och är mätt och nöjd och glad. Killarna verkar nöjda med. Och det är bra för själen.

1 år utan benzo. Det är bra *L*

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar