fredag 12 mars 2010

Kalix

Nu är jag äntligen uppe i Kalix igen.
resan med tåg gick alldeles strålande. Jag fick sitta helt själv med hundarna i en liten kupe. Vilken lyx... :-)
Det trista just nu är att vi inte kan åka ned med tjejerna som ska spela SM final i bandy den 20/3. Vi skulle ju ja åkte ner med de. Men man får inte ha hund på bussen. Så det får bli en alternativ plan.
Jag har bara varit här i ett par dagar men redan har ett lugn och en ro in funnit sig.
Men min syster kan jag skratta. Det är så befriande. Att få vara med goa, trevliga familjen och skratta. Det finns ingen som tycker det är så roligt det jag och Ylva skrattar åt än vi. Men det räcker. För vi har kul iaf.

Vi har redan gjort galet mycket saker.
Bakat,lagat tjälknöl, vart i Haparanda,Tilda till sjukhus,mera mat,kaffe, hämta Malin,lämna Malin, mera baka, ut med hundar,in med hundar,läsa bok med Tilda,systemet,mera kaffe.
Ja jäklar. Sånt tempo är det här hela tiden. Men det är bara kul.

Nu ska jag sova. För i morgon blir det kalas. Ylva fyller 40 år.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar