lördag 6 mars 2010

Jag sätter mig framför datorn och ska skriva nå klämtjäckt.
Men det kommer inget.

Det är mest trista tråkiga grejjer. Och det är inge kul att skriva om.
Det är iof en dela va hur man mår men det är också trist att skriva om.
Så idag har jag inte gjort mycket alls.
Jag tog en lång promenad med hundarna. Det är ju rätt skönt. Och idag va det ju strålande väder.
Jag lyckades göra god mat med. Det är ju alltid trevligt.
B håller på att bli sjuk. Han har rätt ont i halsen. Och som tur är nu så kan man ju köpa apoteksvaror light på ICA. Så jag köpte halstabletter till han.
Sanna har vart hemma från jobbet idag med. Hon ligger i rummet med feber. Så nått håller på att ske här hemma.

Nu ligger jag redan i sängen och ska titta på en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar