tisdag 30 mars 2010

Inte på ett tag

Jag har egentligen inget försvar på varför jag inte har skrivit nått på ett tag.
Har inte haft nått att skriva om.
En kort sammanfattning.
Har träffat Sebastian ( och hans föräldrar) FY va det va kul. Han är så otroligt söt. Så nu har jag han på en liten film där han pratar med mig.

Jag och Nettan har vart och hjälpt till att städa en lägenhet som stod tom. Som några har flyttat utifrån och några nya skall flytta in i. Då kom städ teamet.
Det såg så illa ut så Nettan fick Anders att komma dit med en dunk vin. Då gick allt mycket lättare.
Idag ringde den utflyttande människan och påstod att det fanns kvar partiklar på golvet. Och ett skåp inte va städat. Men det kom vi på att vi hade glömt. Så det va bara att åka dit igen och städa partiklar och torka skåp.
Men nu är vi klara.
Det bra med det hela är att jag har fått städ inspiration. Så nu skall det bli städa av här hemma. Ska putsa alla fönster i morgon. Sen blir det röj.
Av någon anledning fick jag en jätte bra ide idag när jag var nere och handlade. Jag köpte en lammstek !!!
Så jag ska för första gången i mitt liv göra en lammstek i morgon med. Men hur svårt kan det va?
Så nån form av påsk mat får mina killar. I en annars så rätt ohelg aktig familj. Helger och familje högtider är inte min grej direkt.

Nu har jag vart ute med hundarna en sista gång. Och så klart va grannen katt jävel ute. Men den sitter i nått träd på baksidan nu. Det är bara att vänja sig. För den kommer nog att få tillbringa mycket tid där.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar