onsdag 3 mars 2010

I mårrn

I morgon så. Då ska jag få ta bort bandagen och stygnen i handen. Och det ska bli så skönt.
Jag brukar verkligen inte klaga. Men nu börjar det bli jobbigt.
Även fast jag har vart väldigt noga med att tvätta handen så känns det som om jag vill tvätta den ordentligt.
Jag va ute med hundarna på en långpromenad idag. De sprang som tokar på Gubbängsfältet. Gibson har ju inga problem med snö. Så han hoppar rätt ut i snödrivorna. Och de andra små fåntrattarna springer efter och fattar ingenting när de hamnar i djup snön.
Sen gick vi till Nettan och fikade lite. Jag hjälpte henne med hennes lur som har hängt sig. Fick hjälp av Nokia supporten. Men det tog så lång tid så jag återkommer i morgon.

Nu ska jag titta på tv och sen in i duschen.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar