måndag 15 februari 2010

Ny dag

Nya möjligheter heter det ju.
Vilka möjligheter då undrar jag ?

Fy och tvi vad jag kan vara pessimistisk. Men det blir lätt så när livet inte är snällt emot en.
Eller det är inte snällt mot mig iaf.
Jag tror att min kropp säger ifrån till mig. Att jag ska fatta att jag är sjuk. För så mycket tok som händer mig är inte nådigt. Det känn som om eländet aldrig tar slut.
Och jag som har så svårt att verkligen erkänna hur illa det är.
Jag vill inte vara sjuk nå mer. Så är det bara.

Jag ska försöka hitta på något som piggar upp livet lite idag. Vad vet jag inte men nått måste till. Det blir inte bättre av att bara inte göra något. Men samtidigt vet jag inte vad jag vill göra och om jag orkar med det.

Ja jävlar vad man kan vara positiv va ?

Jag ska iaf gå in och kolla på biljetter upp till Norrlandet igen. Lilla syster fyller ju år snart och då ska jag ta mig upp. Det lutar åt att det blir tåg. För jag måste ha med mig hundarna. Kul kul.

Nu ska jag ringa hudläkaren igen. För jag har flera "förändringar" som behöver tittas på.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar