torsdag 25 februari 2010

Illa

Men är det så illa då ?
Hmmm..vissa dagar Ja.
Men för det mesta klarar jag av att hantera alla konstigheter. Jag vill inte veta hur det är eller vilka sjuka drag jag har. För vem har inte det egentligen?
Själen är det väl inte nå fel med nu. Jag hamnar inte lika långt ner längre.
Jag är nog inte konstigare än andra. Förutom att mina sår inte går att läka.
Mina ärr är inga jag vill ha. jag måste bara lära mig leva med de.

Men så klart så kan ju inget vara enkelt.
För kroppen har sagt ifrån.

För man kan inte råka ut för så här mycket saker som jag gör. Det är inte klokt.
Som tur är går kroppslig skada över. Det gör inte lika ont.
Det kanske är som man säger.
Det som inte dödar en härdar en.

Och jag vill inte var en stackare. Det är inge synd om mig alls. Jag måste bara få lite flyt nån gång. Det kommer nog.

I helgen ska jag åka till Åland. Det ska bli kul.
Sanna jobbar ju på Birka så hon har fixat biljetter.
Sen ska jag fixa tåg biljetter upp till Norrlandet.
Så lite kul händer.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar