onsdag 17 februari 2010

Dan före dan

Så klart har jag ett sår på handen. Just det man inte får när man ska in och operera handen.
Så hur det går i morgon får jag se.
Men det är väl så typiskt. Jag har inte haft det på jag vet inte hur länge. Och nu... när det INTE ska vara nått där. Då kommer det. Men det är som sagt inget jag kan göra något åt nu.

Jag är en sån som brukar prova olika reklam prylar. Inte allt men det som jag tycker verkar intressant. Det mest värdelösa jag har provat va en spray man skulle ha i duschen. Det var bara att spraya så skulle smutsen rinna av väggarna. Jätte fiffigt tyckte jag och köpte det.
När jag sen gick hem och skulle prova varan så stod det på instruktionerna: "rengör badrummet innan." Ja tro fan att badrummet blev rent när man städa det först. Så vad va själva sprayen för bra då? Typ ingen.
Det jag har provat nu. Eller det senaste är.
Bra skit det där. För er som inte har provat än. Gör det.

Nu ska jag. Eller jag borde. Göra lite nytta här hemma. Det lär inte bli så mycket med den varan den närmsta veckan här.
Jag börjar mer och mer fundera på vad det är för kul med en stor familj ?

Det är säkert jätte kul. Om man har någon som hjälper till. Eller får saker gjorda av sig själv.
Jag är grymt trött på att vara den som gör allt. Som alltid är den som måste säga till för att något ska bli gjort. DET ska jag ta tag i sen.
Nu ska jag kolla på OS.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar