lördag 16 januari 2010

Kärlek

Vad är kärlek egentligen.
Jag har haft ett par dagar som jag har funderat på det. Och jag har kommit fram till att man har olika sorters kärlek. Det finns människor som har funnits i mitt liv i olika omgångar som jag utan att tveka kan säga att jag älskar. Men jag älskar de på olika sätt. Av olika anledningar.
Men minnet av just den personen finns inlindat i bomull i hjärtat och kommer alltid att finnas där med.
Genom FB har jag hittat en massa människor från mitt tidigare liv.
Som de flesta betyder en hel del. Inte på det sättet att man måste träffas hela tiden. Utan de betyder mycket genom att de har vart med och skapat en del av min historia. De har vart med och gett min många både roliga och märkliga historier.
Jag har mycket att vara tacksam för märker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar