fredag 18 december 2009

På väg norr över

Idag bär det norr över. Jag och B Och Max ska fira jul med min syster och hennes familj i Kalix.
I våran lilla familj har det blivit som en tradition. Tyvärr får jag inte Z med mig och det gör jävligt ont i mammahjärtat.
I en helt galen situation så spelar det ingen roll att det har gått ett tag. Jag kommer aldrig att vänja mig vid att inte få träffa mitt barn. Så mitt i allt det roliga måste jag svälja och svälja för att inte tänka på Z hela tiden.
Så i dag blir det en snurrig dag.
Ska till läkaren. Måste köpa ett par julklappar till. Borde ta mig till Haninge och fixa legg till B.
Jag har inte packat än och så ska det göras fika att ha med på tåget.
Tjo ho vilken dag.
Och jag ligger kvar i sängen. !!!
Jag har iaf köpt ett par bra böcker. Tror jag. Så det ser jag iaf fram emot att få sitta ifer en stund och läsa på tåget. För tid har jag ju. Det tar ca 12 timmar att ta sig. Och tåget går 18. Så jag borde nog sätta fart nu.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar