måndag 14 december 2009

Nytt inlägg

För att göra en liten sammanfattning så har jag haft en kanon vecka.
Varmt och skönt.
Jag har dessutom läst 5 böcker. Och det va då verkligen inte igår jag kunde göra det. Jag har inte haft ro att kunna läsa en bok på länge. Det har inte gått att koncentrera sig. Det har ju att göra med att det har vart så rörigt i huvudet. Men det verkar som det är på gång att bli bättre.
Som det är just nu kan man nog säga att jag mår rätt bra. Jag har nog inte vart så här lugn på länge.
Och jag vet inte vad det beror på.
Men jag är glad för varje dag som inte är kaos.

Max är kvar här. Vi pratade om att ta hit hans saker snar. Men det lär inte bli innan jul. Om det är ok för Kalix så kommer han nog med dit över julen. Han ska ju inte sitta själv då.
Nackdelen med att ha sin blogg offentlig är att det inte går att skriva vadsomhelt. Eller rättare sagt. Om jag skriver det som är fullt i hjärtat blir alltid någon i min närhet förmodligen inte så glad. Och det vill jag ju verkligen inte. Det handlar inte om några stora sensationer eller så.Utan om vardagsfunderingar och saker som jag funderar över i min ensamhet. Men sånna saker går ju över och det är ingen ide att göra någon arg undertiden. Vilket gör att det jag skriver om blir lite gråa och opersonliga i bland. För att skriva om bara mig hela tiden är inte så intressant, tycker jag iaf.
Nu va jag kryptisk va?
Japp... men det va meningen också. För saker ska inte vara lätta.

Läsa Malin Berghagens blogg. Hon är min nya idol.

www.leva.se

Vad hade det med saken att göra ???
Inget vad jag vet



/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar