onsdag 2 december 2009

Nu är det bara ett par dagar kvar till jag åker. Och jag ha inte gjort ett skit hemma än.
Jag borde ta bort den gamla diskmaskinen som har gått sönder.
Jag borde kasta alla gamla tidningar.
Jag borde handla hem massa mat.
Det är så mycket man borde. Men det verkar som att hemmet fortsätter att fungera fast jag inte gör alla dessa borden.
Men jag vet oxå att när jag kommer hem är det stor röjning här hemma som gäller.
Men.... det tar jag då.

Jag har blivit hörd som målsägare i en rättegång. Via telefon då.
Märkligt att det läggs ut pengar på den skiten här i Sverige.
Min bil blev påkörd här i somras och föraren smet.
Det va någon som såg människan och ringde polisen som kom och knackade på mig och berättade det här. Och nu är det jag som är målsägare ???
Och varför denna rättegång ?
Finns det inte värre saker att strida om undrar jag ?

Men... nu är det gjort.

Jag ska nog baka nått nu.
Tror jag.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar