onsdag 30 december 2009

Jag tänker nog alldeles för mycket. Jag kan inte få hjärnan att stanna.
Vad som rör sig där inne däremot är inte alltid det mest kloka eller sunda. Men det är mina tankar.
Just nu tänker jag mycket på hälsa.
Hur gör man för att få den energin och styrkan det krävs för att orka byta livsstil. För det är ju det det handlar om. Hur man gör vet jag nog egentligen, men jag har inte det där riktiga engagemanget. Vad krävs för att man ska få det?

Jag har funderat på att inte dricka nästa år. Inte alls på hela året. Och se om jag klarar det. Inte för att jag behöver det. Men mer för att se om jag klarar av att inte dricka av bara gammal vana. För när egentligen är det så där gott eller så där roligt att dricka som man vill ?
Jag funderar också på att äta mera Raw food. Det verkar väldigt spännande. Och nyttigt. Så just nu läser jag allt jag kommer över i det ämnet. Tyvärr är den mesta infon på engelska. Och en del av sakerna finns inte här att köpa. Men det mesta går nog att lösa.

Nu ska jag se om det överhuvdtaget går att sova.
/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar