tisdag 1 december 2009

Jag borde väl skriva något kul och uppmuntrande.
Men jag har tyvärr inget sånt att skriva.

Och jag är så trött på att skriva om allt som är jobbigt.

Men det jag funderar på mycket just nu är att det måste till en förändring i mitt liv snart. Tyvärr är det det så att det krävs lite ork och några bra idéer för det. Och jag har ju inget av de just nu. Och jag vet att det inte kommer någon och knackar på dörren och erbjuder en nått roligt.
Man måste skapa sig sin egen lycka. Ja visst...men hur?
När?
Snart kommer mitt lilla barnbarn och det kommer att förändra en hel del. Jag kan ju så klart inte vara där jämt men bara vetskapen av att han finns kommer bli hur kul som helst.
Så jag tror att jag faktiskt bara ska vara lite tråkig ett tag till. Med gott samvete.

Jag ska iof åka till Egypten nästa vecka. Det är ju rätt skönt. Jag kan inte riktigt glädjas åt det just nu för jag har ont och är så trött. Men lite sol och värme är inte fel.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar