onsdag 11 november 2009

Över

Det är fan inte klokt att det ska vara så här men jag är ärligt glad nu för att det gick så bra.
BARA en liten incident efter mötet. Som jag visste så ligger B bra till i skolan. Bara engelska som han behöver skärpa sig lite i. När vi skulle gå därifrån så höll sig pappa väldigt nära B. Väl i entrén frågade han om han fick prata med B. Som tur vad hade jag förberett B på att det skulle ev komma. Så han sa bara Nä jag orkar inte. Men ...men låt henne inte göra så här sa han då. Jag s då till han i skolan entre med massor med människor där att det va han som hade bett B att gå i från honom.
- låt henne inte göra så här sa han igen då. Med väldigt myndig stämma sa jag högt igen. DET VA DU SOM SA ATT HAN SKULLE LÄMNA DITT HEM OCH ATT DU ALDRIG VILLE SE HAN MER! Sen vände vi och gick.

Seger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar