tisdag 24 november 2009

Morgon morgon morgon

Jag vakande som vanligt av att klockan, eller rättare sagt telefonen, ringde. Jag väckte B som segade sig upp i absolut sista sekunden. Sen satte jag på kaffe till mig och kröp tillbaka i sängen.

Jag ska alldeles strax ta ut hundarna. Sen senare i dag ska jag till min samtalskontakt på psyk. Vet egentligen inte vad jag ska prata med henne om. Men det är nått som måste göras.
B berättad i går att han hade vart hos kuratorn på skolan. Det kom ju fram under samtalet i skolan att pappa va orolig för han och föreslog att B det kanske skulle va bra för han att gå och prata med någon. Så sagt och gjort det gjorde han. Utvärderingen av det va väl så där. Tydligen hade hon föreslagit att B och hon skulle bjuda in pappa så att de kunde träffas tillsammans där. Glöm det sa B - Jag vill inte träffa min pappa. Det är det som är det enda problemet.
Men hon hade inte lyssnat på det. Så nu har han gett det en chans men eftersom hon inte lyssnade på B utan ville tvinga på han nått ha själv inte vill så räcker det med samtal nu.

Nu ska jag ta ut djuren

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar