måndag 2 november 2009

Dagen började ju bra

Eller kanske inte?

Bilbos mentor ringde ang utvecklingssamtalet vi ska ha. Han ville boka om tiden. Och ärlig som jag är så frågade jag om hans pappa måste komma med. Oja sa mentorn annars kan det bli ett herre jösses massa liv.
Saken är den att Bilbo inte vill att hans pappa ska komma med på det. Och jag vet ärligt talat inte om han tänker komma alls. Men...det finns en mening med allt och sanningen kommer man längst med.

Sen har dagen mest bestått i att åka runt och leverera alkohol. Och mitt i allt ringde Andreas och surrade. Kul kul.
Vi ska ses på onsdag då är både han och Malin hemma för deras Ozzy ska opereras. Det piggar upp livet lite.

Jag känner själv att jag är rätt ostrukturerad. Jag glömmer saker. Kan inte hålla isär saker.
Som tur är blir det bättre. Men jag märker med att jag inte skriver som jag vill. Men...det blir nog bättre.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar