onsdag 14 oktober 2009

Vilken härlig dag

Vaknade av att kl ringde 7.30. Det är så för tidigt för mig. Men Bilbo ska upp så jag väckte han. Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp och tog ut hundarna. Sen gick jag till Farsta och tränade. Det va så skönt. Det ska jag göra oftare nu. För jag blir så glad av det. Sen hem och möta upp en gubbe som ville titta på mina soffor. Han ville inte ha de. Märkligt! Då baxade jag och Bilbo upp de på balkongen. För loppisen här nere kan hämta de och kasta de i morgon. Då passade jag på att gå och sola. Det av verkligen jätte skönt. För då måste jag bara inte göra nånting ett tag. Sen va det bara hem och möta upp de hjältarna som kom med mina nya soffor. Och de va så fina. Så nu är det nästan som jag vill ha det här hemma. Lite saker som måste rensas ut och ges bort. Men sen så...
Nu är jag mer än färdig och ska bara slö glo på tv och sen är det tidig nattning för mig här.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar